Słowo, które poruszyło moje serce






Dawno nie pisałam... Potrzebowałam tego czasu, by zmierzyć się z kwestią granic... Spotkania z Bogiem są osobiste – jak o nich pisać, by z jednej strony nie odkryć się za bardzo, a z drugiej nie popaść w ogólniki? Czy to, czym się chętnie podzielę z przyjaciółmi podczas osobistej rozmowy, zawsze nada się do opisania i puszczenia do sieci? Pewności wciąż nie mam, ale przynaglenie do powrotu tak. Na początek zatem niech przemówi Słowo. Z dnia. Poruszyło mnie bardzo. Świeżo po spowiedzi, podczas adoracji Najświętszego Sakramentu. Zatem oddaję Mu głos :). Poczytajcie, co mnie poruszyło.

W pierwszej mojej obronie nikt przy mnie nie stanął, ale mię wszyscy opuścili: niech im to nie będzie policzone! 
Natomiast Pan stanął przy mnie i wzmocnił mnie (2 Tm 4, 16-17a)

Niech Cię wielbią, Panie, wszystkie Twoje dzieła * i niech Cię błogosławią Twoi święci. Niech mówią o chwale Twojego królestwa * i niech głoszą Twoją potęgę. Pan jest sprawiedliwy na wszystkich swych drogach * i łaskawy we wszystkich swoich dziełach. Pan jest blisko wszystkich, którzy Go wzywają, * wszystkich wzywających Go szczerze. (Ps 145)

Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem, abyście szli i owoc przynosili. (J 15, 16)

Spośród swoich uczniów wyznaczył Pan jeszcze innych siedemdziesięciu dwóch i wysłał ich po dwóch przed sobą do każdego miasta i miejscowości, dokąd sam przyjść zamierzał. Powiedział też do nich: «Żniwo wprawdzie wielkie, ale robotników mało; proście więc Pana żniwa, żeby wyprawił robotników na swoje żniwo». (Łk 10, 1-2)


A przede mną rekolekcje w Loretto! Miejscu wyjątkowym w moim życiu duchowym. (Podejrzewam, że będzie tematem kolejnego wpisu...) Dość przypadkowo je odkrywałam, teraz za każdym powrotem towarzyszą mi radość i niecierpliwość spotkania. Będzie wiele chwil łaski. Naprawdę jestem ciekawa, co tym razem się wydarzy. Oczekuję wiele, ale nie nastawiam się na nic konkretnego  Pan Bóg ma swoje ścieżki... 
Westchnijcie w modlitwie za te moje wyczekiwane spotkania, za wszystkich uczestników rekolekcji, siostry i ks. Przemysława. Niech się dzieje na chwałę Pana. Amen

PS Temat rekolekcji: Głód Boga  obudzić wiarę w codzienności :) 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wartość kryzysu

Świętym być?